Ариана Лятно е лагер пиво направено по специална Ариана рецепта с ароматен хмел за приятна, лека горчивина и свежест, студено отлежало за супер пивкост
11 април 2023 г. Една от най-популярните марки бира в България – Ариана, вече предлага на консуматорите Ариана Лятно - ново свежо пиво с намигване към предстоящите топли и слънчеви месеци. Ариана Лятно, част от портфолиото на ЗАГОРКА, е лагер пиво, което е направено по специална Ариана рецепта с ароматен хмел, който придава на бирата както свежест, така и приятна лека горчивина. Пивото е отговор на търсените от консуматорите вкусови характеристики като супер пивкост и по-ниско алкохолно съдържание от 3.8%.
Ариана Лятно е супер свежа лека бира, подходяща за моментите споделени с приятели и близки – независимо дали навън или у дома, когато качеството и вкуса са на първо място. Лагер пивото се предлага в стъклена бутилка за връщане от 330 мл, с интересен и свеж дизайн, както и в кен от 330 мл, и в удобна PET опаковка от 1500 мл.
Стъклената бутилка Ариана Лятно за многократно използване подкрепя усилията на ЗАГОРКА за ефективно използване на ресурси, като целта на пивоваря е да насърчава консуматорите да връщат бутилките, за да могат да бъдат използвани отново и отново в производството и подкрепя тенденцията потребителите да търсят по-добри за природата алтернативи. Благодарение на действия като връщането на стъклени бутилки, консуматори, дистрибутори и клиенти на ЗАГОРКА допринасят за един по-добър свят в път към нулеви въглеродни емисии. За останалите видове опаковки, като кенове и РЕТ бутилки, ЗАГОРКА приканва консуматорите да изхвърлят в специалните контейнери за разделно събиране, за да могат да бъдат рециклирани.
„Ариана Лятно е нашата нова линия под марката Ариана, която да отговори на очакванията на консуматорите за супер пивка бира. Носи лекия дух на лятото и не на последно място е на атрактивна цена. Студено отлежало за още повече свежест и лекота, пивото Ариана Лятно предлага не само страхотен вкус, но и нови формати и опаковки за бирения пазар, които ще привлекат нови потребители към марката и ще направят портфолиото на Ариана още по-конкурентно“, сподели Елица Иванова, Мениджър Маркетинг за България в ЗАГОРКА, част от корпорация HEINEKEN.