„Върни ме“ - инициатива за връщане на оборотните стъклени бутилки от бира
Съюзът на Пивоварите в България стартира нова инициатива за връщане на стъклени бутилки от бира, която е част от постоянната грижа и отговорност на индустрията към опазването на природата и обществото. „Върни ме“ има дългосрочни амбиции, като тази година ще се провежда в над 10 000 търговски обекта в страната. Всеки от тези обекти ще има стикер със знака на кампанията, който ще служи като ориентир за потребителите къде и как могат да върнат стъклените си бутилки от бира. Инициативата е част от стратегията за устойчиво развитие на българските пивовари. Целта е да се повиши събираемостта на стъклените бутилки за многократна употрела, които могат да се използват до 50 пъти в производствения процес. Тяхната повторна употреба спестява въглеродни емисии, ресурси и енергия, като целта на пивоварите е опазването на околната среда. Оборотните стъклени бутилки от бира ще имат на етикета си знака на кампанията „Върни ме“. Бутилките за еднократна употреба, т.нар. необоротни бутилки - следва да се изхвърлят в контейнерите за разделно събиране за стъкло, за да бъдат преработени от рециклиращите компании.
За да популяризира инициативата ЗАГОРКА стартира допълнителна комуникационна кампания със свежо видео, което можете да видите тук.
Код: Отговорни заедно
От средата на месец март 2022 г. превантивната кампания на Съюза на пивоварите продължава своето развитие под мотото „КОД: Отговорни заедно“. Ребрандингът на проекта се налага, тъй като през последните години дейностите и комуникациите много се разшириха не само в полето на спортните активности, но и в сферата на творчеството, природосъобразните дейности и зелени инициативи, които също са изключително важни за развитието и възпитанието на децата, общуването в семейството и са работещи модели за универсална превенция.
„Природата изБИРА най-доброто за теб” от Съюза на пивоварите
Вече пет години кампанията има за цел да запознае потребителите с естествените съставки и характеристики на произвежданото в страната пиво, с богатството на традициите и ритуалите за консумация на кехлибарената напитка като част от съвременния стил на живот. Това е първата подобна инициатива у нас и се радва на вниманието на приятелите на бирата, които все повече се интересуват от качествата и спецификите на българското пиво.
Пивото е едно от първите питиета, създадени от хората, a днес е най-популярната напитка в света. Това е така благодарение високото качество, чистота и интергритет на бирата, ниското й алкохолно съдържание и невероятното разнообразие на асортиментa й - само в Европа се произвеждат над 40 000 марки и видове пиво. „Природата изБИРА най-доброто за теб” се стреми да разгръща през годината именно интересна информация и факти, свързани с качествата на пивото, неговите изцяло натурални съставки, традициите и културата за консумация.
Всяка година кампанията „Природата изБИРА най-доброто за теб” включва дейности, насочени към българския консуматор, участия в кулинарни предавания, срещи с фенове на пивото, както и провеждането на ежегодни бирени салони за медии и представители на бранша.
Кампанията се реализира с финансирането и активното участие на всички пивоварни дружества, членове на Съюза.
Повече информация за кампаниите на СПБ можете да откриете тук.