logo

„Ариана” триумфира с нов и светъл облик

Сподели

Тази пролет една от най-любимите бири в България пристига с нова слънчева визия и модерна бутилка

Ръка за ръка с очакването на слънчевите и топли дни, тази пролет пристига и новият облик на „Ариана“. Новата визия на една от най-любимите за българите бири - „Ариана“, ще въздейства на всичките ни сетива и както слънцето, което внася чувство на щастие и свобода, така и „Ариана“, с новия си светъл облик, цели да пресъздаде същата лекота, освобедоност и положително настроение.

„В това изпълнено със стрес, забързано ежедневие, в което живеем, всеки има нужда от лъч светлина, който да направи денят му по-хубав и светъл. Както слънцето ни влияе положително, носи радост и хубави дни, точно така бихме искали „Ариана“, със своя нов и свеж облик, семпла бутилка и нов слънчев етикет, да донесе свежест и светлина в ежедневието на всеки от нас“, сподели Питър Копиец, изпълнителен директор на „Загорка“ АД.


Първата реклама на „Ариана“ с новия й облик представлява клипче, което е заснето без професионален екип и в домашни условия, а участниците в него са служители на компанията. В него „Ариана“ дава надежда на потребителите си, че отново ще имат възможност да се насладят на лятото, а междувременно докато си стоят вкъщи, могат да спечелят милион слънчеви награди. Новия клип на „Ариана“ можете да видите тук

„Ариана“ е висококачествена бира, създадена по стара чешка традиция, която води началото си от една от първите пивоварни фабрики в България. През всички тези години тя успява да запази своето доказано място на една от най-предпочитаните марки бира в България. „Ариана“ е и носител на множество награди за качество от Международният институт за качество Monde Selection.

Визията на „Ариана“ не е била променяна от 2008 г. при PET опаковките и от 2011 г. при стъклената бутилка. Новата семпла, светла и модерна визия на „Ариана“ ще продължи да радва своите потребители със своята нежна и кехлибарена течност, запазвайки своите качество и отличителност, както и връзката с идентичността и мисията на бранда.

Още Статии

Heineken излъчи българския шампион в своето първо по рода си виртуално състезание “Player 0.0”

Научи повече

Player 0.0 е първото по рода си виртуално състезание за почитателите на F1® в България, в което най-добрият шофьор е този, който не пие

Научи повече

ЗАГОРКА ОТБЕЛЯЗА 30-ГОДИШЕН ЮБИЛЕЙ КАТО ЧАСТ ОТ HEINEKEN

Научи повече

Лимитирана серия Загорка Специално. Посветена на българските градове.

Научи повече