logo

Heineken предизвиква истински заклетите фенове на футбола с „11 метра до Уембли“

Сподели

 

  • Heineken® организира „11 метра до Уембли“, като предизвиква истински заклетите фенове на футбола да покажат своите знания за тази прекрасна игра. Известната марка бира кани феновете да влязат на heineken.com/bg/bg//oneshotatglory, да отговорят правилно на въпросите и може да бъдат сред 80-те изтеглени късметлии, които на 12 май на национален стадион Васил Левски в София ще имат уникалната възможност да бият дузпа на световноизвестния вратар Жулио Сезар.
  • Heineken® не спира до тук с изненадите и един истински фен, вкарал дузпа на Жулио Сезар, ще има възможността да спечели билет за двама, за да изживее емоцията от финала на UEFA Champions League на живо в Лондон, на Уембли. Други 50 участника ще спечелят двоен билет за специално излъчване в София на финала на UEFA Champions League.
  • „11 метра до Уембли“ е част от кампанията на Heineken® „Наздраве за истински заклетите фенове“, която руши стереотипите и гради ново разбиране за значението на това да си „истински заклет фен“.

София, 30 април 2024 г.: Heineken® е подготвил страхотни изненади за истински заклетите фенове на футбола. София очаква на територията на стадион Васил Левски световноизвестния бразилски вратар Жулио Сезар, който ще се изправи и премери сили със 80 истински заклети фенове на футбола и на Heineken®.

Как Heineken® предизвиква истински заклетите фенове

Heineken® кани истински заклетите фенове на марката и футбола навършили пълнолетие, да влязат онлайн на heineken.com/bg/bg//oneshotatglory и в периода от 30 април до 7 май 2024 г., да вземат участие в предизвикателството на единадесетте въпроса свързани със знания за най-известния клубен футболен турнир – UEFA Champions League и партньорството на световноизвестния бирен бранд с турнира. Отговорилите правилно на въпросите ще участват в томбола и 80 от тях ще бъдат поканени да премерят сили срещу вратата на Жулио Сезар, който ще ги очаква на 12 май на специално събитие организирано от Heineken® на стадион Васил Левски в София.

Жулио Сезар, е бивш бразилски футболист, играещ на поста вратар. Той има седем сезона за италианския „Интер“, с който печели пет титли и три Купи на страната. Едно от най-големите постижения за него, като играч на „Интер“, е вдигането на „Купата с големите уши“ – тази на Шампионска Лига в сезон 2009-2010 г. Освен победител в турнира, Жулио Сезар е носител на приза „Най-добър вратар“ в Италианската Серия А две поредни години (2009 г.; 2010 г.), както и е номиниран за „Златната топка“ през 2009-а година. Постижения, които малко вратари имат във визитките си. В продължение на 10 години Жулио Сезар е и част от бразилския национален отбор, записвайки 87 двубоя. С тима на родината си Сезар участва на три Световни първенства и печели Копа Америка през 2004 г.

Всеки от 80-те изтеглени ще може да бие по една дузпа на световноизвестния вратар и ако я вкара, тогава има шанса да спечели един билет за двама за финала на UEFA Champions League, който ще се проведе на стадион Уембли в Лондон на 1 юни, 2024 година. Други 50 от всички участници в предизвикателството на Heineken® ще имат възможност да си спечелят билет за двама за специална прожекция на финала, която ще се състои в София.

„11 метра от Уембли“ е част от кампанията на Heineken® „Наздраве за истински заклетите фенове“

„11 метра от Уембли“ е част от кампанията на Heineken® „Наздраве за истински заклетите фенове“. Кампанията руши стереотипите и гради ново разбиране за значението на това да си „истински заклет фен“.

В „Наздраве за истински заклетите фенове“ Heineken® поставя в светлината на прожекторите онези фенове, които кръщават кучето си на най-любимия си футболист или пък дори децата си. Тези фенове, които преди всеки мач изпълняват ритуал в чест на отбора си, за да постигне той победа. Тези, които чакат с часове, за да получат автограф и тези, които са готови да станат по всяко време на денонощието, за да изгледат мача на своя любим отбор.

Heineken® подкрепя футболният терен да се превърне в едно по-положително и приобщаващо място, където заедно може да се насладим на удоволствието от този спорт.

Повече информация за това как Heineken® подкрепя да се изгради по-положително и приобщаващо изживяване за всички футболни фенове тук: https://www.heineken.com/realhardcorefans 

Още Статии

Heineken излъчи българския шампион в своето първо по рода си виртуално състезание “Player 0.0”

Научи повече

Player 0.0 е първото по рода си виртуално състезание за почитателите на F1® в България, в което най-добрият шофьор е този, който не пие

Научи повече

ЗАГОРКА отбеляза 30-годишен юбилей като част от HEINEKEN

Научи повече

Лимитирана серия Загорка Специално. Посветена на българските градове.

Научи повече