logo

Отговорната консумация е важна част от платформата на ЗАГОРКА за устойчивост и отговорност „Създаваме по-добър свят“

Сподели

18 март 2024 г. ЗАГОРКА, част от корпорация HEINEKEN, продължава активно с инициативите си част от платформата за устойчиво развитие на компанията „Създаваме по-добър свят” и през 2024 година. Компанията поставя фокус в няколко ключови сфери, в които се стреми да създава положителна промяна – околна среда, социална устойчивост и отговорна консумация.

 

По отношение на отговорната консумация, ЗАГОРКА реализира няколко инициативи на ниво компания чрез марката си Heineken:

 

  • За 4-та поредна година Heineken 0.0 подкрепи и даде гласност на инициативата Dry January („сух януари“ или „януари без алкохол“), която насърчава един свеж старт на годината без алкохол. Heineken 0.0 предоставя на консуматорите възможност да се насладят на любимия вкус пиво по всяко време и всеки повод, но с 0.0 съдържание на алкохол.  

 

  • Всяка година марката Heineken инвестира 10% от медийния си бюджет в дигитални канали за кампании насърчаващи отговорна консумация и промотиране на безалкохолното портфолио от бири с 0.0% алкохол. Целта на най-международния бирен бранд е да достигне над 1 милярд уникални виждания на посланието за отговорна консумация. 

 

  • В подкрепа насърчаването на безопасно шофиране, ЗАГОРКА продължава партньорството си с Европейския шампионат по картинг за издръжливост в България, чрез марката Heineken 0.0 и посланието “When you Drive Never Drink” („Карай трезво! Когато шофираш, никога не пий“). Европейският шампионат по картинг за издръжливост е едно от най-атрактивните събития за любителите на моторните спортове от цял свят.

 

Николай Върбицалиев, организатор на Европейски шампионат по картинг за издръжливост в България, сподели, „Радваме се на дългогодишно партньорство със ЗАГОРКА и марката Heineken 0.0, което напълно отговаря и на нашите разбирания за това какво е да си шампион - това е и отговорност. Подкрепяме посланието “When you Drive Never Drink” („Карай трезво! Когато шофираш, никога не пий“) и вярваме, че то трябва да стигне до всички фенове на моторните спортове, за които безопасността на пътя не трябва да е компромис.“

 

С цел да насочи внимание и към превенцията на зависимост към алкохол, ЗАГОРКА продължава подкрепата си за дейността на Националната информационна линия за наркотиците, алкохола и хазарта (НИЛНАХ), с телефонен номер 0888-99-18-66, управлявана от „АРЗ Солидарност“. НИЛНАХ е единствената линия в България, предлагаща безплатни консултации от специалистите на „АРЗ Солидарност“, които предоставят информация за зависимостите и методите за тяхното лечение на всеки, който търси подкрепа за себе си или за свой близък.

 

Светослав Кирилов, председател на УС на „АРЗ Солидарност“, сподели, „Партньорството със ЗАГОРКА е важно за нас, защото е изцяло насочено в подкрепа на основните дейности на Националната информационна линия, от които се възползват безплатно и анонимно не само самите нуждаещи се, но и техните близки. Радвам се, че компанията има толкова голям и дългосрочен ангажимент към тази тема и насочва усилия към превенцията и информираността относно консумацията на алкохол.“

 

Не на последно място, 100% от продуктите на ЗАГОРКА са с ясна и прозрачна информация за своето съдържание, както върху опаковките така и в дигиталните канали на компанията.

 

Олга Лавренова, изпълнителен директор на ЗАГОРКА, коментира: „Ние се стремим да подхождаме отговорно с всяко свое действие. Работим активно в подкрепа на отговорната консумация в различни аспекти: даваме гласност чрез кампанията си “When you Drive Never Drink” („Карай трезво! Когато шофираш, никога не пий“) в подкрепа безопасността на пътя, насочваме внимание към превенцията, подпомагаме информираността и не на последно място насърчаваме здравословния и балансиран начин на живот. Нашите консуматори винаги имат възможност за избор от портфолиото ни висококачествени продукти с 0.0% алкохол.“

Още Статии

Heineken® казва „Наздраве за истински заклетите фенове,“ – но те не са тези, които очаквате, че са

Научи повече

ЗАГОРКА с две отличия от конкурса Employer Branding

Научи повече

Албена Колева е новият Мениджър маркетинг в ЗАГОРКА АД

Научи повече

ЗАГОРКА с две златни отличия от Career Show Awards

Научи повече