logo

ЗАГОРКА в подкрепа на УМБАЛ Стара Загора и призовава - "Доброто тук е да останем вкъщи"

Сподели

Компанията започна рекламна кампания, в която призовава потребителите да са доброто тук, като си останат вкъщи и не губят надежда.


Българската марка бира „Загорка“ допринася в активната борба срещу разпространението на коронавируса у нас и грижата за здравето на медиците на първа линия и българските граждани. Пивоварната инициира закупуване на предпазни средства, толкова необходими на лечебното заведение за борба със заразата. Закупените материали и финансова подкрепа са в размер на 50 966 лв. и са предоставени на УМБАЛ – Стоян Киркович - Стара Загора.

„Доброто тук“ не е само кампания на Загорка, това е и всекидневният ни начин на живот. „Доброто тук“ има много лица, то е във всеки от нас и всички ние сме част от него, споделят от пивоварната.
 „Насочихме подкрепата си към Стара Загора, където са корените на Загорка. Ние вярваме в „Доброто тук“ и в доброто във всеки един от нас. Само заедно можем да излезем от тази ситуация, а това ще стане като следваме препоръките на здравните власти и си останем вкъщи.“, сподели г-н Питър Копиец, изпълнителен директор, ЗАГОРКА АД.

В поредица от активности в социалните мрежи и реклама в медии, бирената марка отправя призив към българските граждани да си останат вкъщи. Загорка иска да покаже, че можем да бъдем заедно, макар и разделени, но да намираме други начини да си кажем наздраве с любимата бира, като едновременно с това, останем отговорни при тези безпрецедентни обстоятелства.
Пивоварната стартира телевизионната си реклама с единствено емоционално послание към всички потребители да бъдат отговорни. В клипа от Загорка призовават хората да си останат вкъщи, за да може скоро отново всички да бъдем заедно. 

Предпразнично Загорка стартира излъчването на още един рекламен клип заснет без професионален снимачен екип в домашни условия от самите участници. Почти всички в него са служители от компанията- бъдещи пролетни именици, на които предстои да празнуват настъпващите празници Цветница, Великден и Гергьовден без да могат да го направят като друга година – заедно с близки и приятели.

За да спомогне за това празничните дни да са поне малко споделени, Загорка ще даде възможност на тези, които искат да изненадат имениците за повода, да го направят виртуално със специална картичка под формата на персонализиран етикет с пожелание. Всяка седмица до 8 май, 30 души ще могат да спечелят каса бира Загорка специално с такъв етикет. Такава каса ще получи както изпращачът, така и именикът. За да могат през екраните заедно да вдигат наздравици.

 „Ние променихме нашата комуникационна кампания, с която искаме да ви кажем - Не губете надежда, скоро пак ще бъдем заедно и ще пием бира! Но сега важното е да останем вкъщи! #останивкъщи и Наздраве!“, призовават от ЗАГОРКА АД.
Посланието на компанията може да бъде видяно тук. Новата кампания тук. За да станете част от кампанията с поздрав към именниците - направете го тук.
 

Още Статии

Heineken® казва „Наздраве за истински заклетите фенове,“ – но те не са тези, които очаквате, че са

Научи повече

Отговорната консумация е важна част от платформата на ЗАГОРКА за устойчивост и отговорност „Създаваме по-добър свят“

Научи повече

ЗАГОРКА с две отличия от конкурса Employer Branding

Научи повече

Албена Колева е новият Мениджър маркетинг в ЗАГОРКА АД

Научи повече